Nasz zespół
Robert Dudek
psycholog/certyfikowany psychoterapeuta – pracuje z osobami dorosłymi
Założyciel i właściciel Centrum Psychologiczno-Terapeutycznego Zielone Przedmieście w Krakowie/Zielonkach.
Moją pasją jest przywracanie ludziom nadziei i steru w życiu. Pokazuję, jak nasze myśli kształtują emocje i zachowania, oraz – co najważniejsze – że mamy realny wpływ na to, co się z nami dzieje. Nie musisz dalej cierpieć.
Rozumiem, jak to jest, gdy czujesz, że coś się z Tobą dzieje, ale nie wiesz co. Jesteś wyczerpany emocjami, które Cię przytłaczają. Męczy Cię twoje zachowanie i nieskutecznie próbujesz coś zmienić. Być może zmagasz się z przeszłością, która nie daje Ci spokoju.
Musisz być zniechęcony i zmęczony. Nie wierzysz, że może być inaczej. Nie chcesz tak dłużej, ale nie wiesz co możesz zrobić.
Z wykształcenia i powołania jestem psychologiem i psychoterapeutą, a Centrum Zielone Przedmieście powstało z myślą o tym, by być jak najbliżej ludzi, którzy potrzebują wsparcia i nadziei.
Wierzę, że nie ma sytuacji bez wyjścia, zawsze można coś zrobić!
Klaudia Adamska
psycholog/pedagog dzieci i młodzieży, trener TUS
Daniel Pobudkiewicz
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Weronika Wróblewska
psycholog dzieci i młodzieży
Anna Borzęcka-Zbroja
pedagog/psycholog/ trener TUS
Joanna Nowak
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Magdalena Łacheta-Kowalska
psycholog/trener TSR
Magdalena Muklewicz
pedagog/psycholog dzieci i młodzieży
Anna Kwoka
logopeda
Paulina Bomba
pedagog/psycholog/psychoterapeuta dzieci i młodzieży
Anna Florczak-Gazda
pedagog/psycholog/terapeuta TSR
Anna Rymaszewska
pedagog/psychoterapeuta młodzieży
Anita Milanowska
psycholog/psychoterapeuta młodzieży i osób dorosłych
Monika Kolarska
psycholog/logopeda/neurologopeda
Irek Bilski
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Ewa Świda
logopeda
Ewelina Woszczek
pedagog/psycholog dzieci i młodzieży
Martyna Polak
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Natalia Strzępka
pedagog/trener TUS/psycholog/psychoterapeuta dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych
Katarzyna Krotos
pedagog/psycholog dzieci
Irek Bilski
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Jestem absolwentem Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Swoje doświadczenie zdobywałem m.in. na oddziale stacjonarnym Szpitala Babińskiego w Krakowie oraz w krakowskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej.
Ukończyłem czteroletnie szkolenie z psychoterapii poznawczo-behawioralnej (CBT) i jestem certyfikowanym trenerem oraz specjalistą w zakresie psychologii pracy i wypalenia zawodowego.
Wierzę, że zmiana sposobu, w jaki patrzymy na świat i rozumiemy siebie w tym świecie jest możliwa, a przy tym może być źródłem harmonii. Terapia to dla mnie towarzyszenie i pomoc drugiemu na ścieżce budowania życia jak najbardziej pojemnego i pełnego, w którym mimo trudności jest przestrzeń dla nadziei, dobra i realizacji siebie, swoich wartości i pragnień – życia, na które ma się wpływ i które jest bogate.
Joanna Nowak
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Jestem psychologiem w trakcie czteroletniego szkolenia z psychoterapii poznawczo – behawioralnej (CBT). Pracuję głównie z osobami dorosłymi oraz młodzieżą.
W pracy duże znaczenie ma dla mnie zwiększanie samoświadomości pacjentów, pokazywanie schematów stojących u podłoża trudnych zachowań oraz znajdowania sposobów na ich zmianę.
Doświadczenie zdobywałam pracując w liceum, w poradni zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży oraz współpracując z fundacjami zajmującymi się osobami z niepełnosprawnością. Moja główna specjalizacja to praca z zaburzeniami depresyjnymi, lękowymi, trudnościami w regulacji emocji, problemami z obrazem siebie oraz niską samooceną.
Magdalena Muklewicz
pedagog/psycholog dzieci i młodzieży
Jestem absolwentką studiów psychologicznych oraz pedagogicznych Akademii Ignatianum w Krakowie.
Dotychczasowe doświadczenie zdobyłam pracując z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym.
Odbyłam też praktyki w poradni psychologiczno-pedagogicznej w Krakowie oraz w licznych ośrodkach pomocowych jak Ośrodek dla Osób Dotkniętych Przemocą, Interwencyjna Placówka Opiekuńczo Wychowawcza czy Dzieło Pomocy Ojca Pio. Swoje kwalifikacje podnoszę poprzez udział w kursach i szkoleniach z zakresu psychologii i pedagogiki.
Pracuję z dziećmi i młodzieżą szkolną. Cechuję się wiarą w ludzi. Uważam, że są oni w stanie wpłynąć na swoje emocje i zachowanie poprzez zmianę myśli i odbioru otaczającego świata.
Klaudia Adamska
psycholog/pedagog dzieci i młodzieży, trener TUS
Jestem absolwentką Krakowskiej Akademii Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz studiów podyplomowych „Przygotowanie pedagogiczne” w Akademii Nauk Społecznych i Medycznych w Lublinie, a także trenerką Umiejętności Społecznych (TUS), stale poszerzającą swoją wiedzę poprzez literaturę i liczne kursy doskonalące.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w Małopolskim Centrum Wsparcia Rozwoju, pracując zarówno indywidualnie, jak i z grupami dzieci ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnością sprzężoną. Ponadto, posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z trudnościami komunikacyjnymi.
W mojej pracy kluczową rolę odgrywa stworzenie bezpiecznej przestrzeni, która umożliwia mi odpowiednie reagowanie na potrzeby dzieci oraz ich rodziców. Każda historia jest dla mnie wyjątkowa, dlatego wsparcie, akceptacja i zrozumienie stanowią fundament mojej działalności.
Anna Kwoka
logopeda
Jestem logopedą, absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku filologia polska z logopedią.
Doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami mowy zdobyłam w Poradni Psychologicznopedagogicznej. Pracowałam m.in. z dziećmi ze spektrum autyzmu, afazją, problemami dyslektycznymi i zagrożonymi dysleksją, opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy czy niedosłuchem. Staram się ciągle rozwijać swoje umiejętności poprzez samodoskonalenie oraz udział w szkoleniach i kursach zawodowych.
Do każdego dziecka podchodzę holistycznie i indywidualnie, dobierając odpowiednie metody pracy. Przykładam wagę do tego, by współpraca z dziećmi i rodzicami opierała się na wzajemnym zrozumieniu i szacunku. Prywatnie jestem mamą pięcioletniego synka, miłośniczką tańca, literatury oraz kulinariów.
Ewa Świda
Logopeda
Ukończyłam Filologię Polską oraz studia podyplomowe z Logopedii i Neurologopedii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.
Doświadczenie zdobywałam m.in. podczas praktyk w Szpitalu Klinicznym im. Prof. K. Gibińskiego oraz w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Katowicach-Giszowcu. Pracowałam również w szkołach i placówkach terapeutycznych z osobami z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną.
Pracuję z dziećmi i dorosłymi, zawsze dostosowując terapię do indywidualnych potrzeb. Stosuję podejście multisensoryczne, co pozwala mi lepiej dobierać metody pracy do możliwości pacjenta.
W swoją pracę wkładam całe serce i uśmiech, a każdy, nawet najmniejszy sukces moich pacjentów, daje mi ogromną satysfakcję.
Daniel Pobudkiewicz
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
eW pracy z ludźmi ważne dla mnie jest, by w atmosferze akceptacji i szacunku udzielać pomocy psychologicznej mającej potwierdzenie w metodzie naukowej. W mojej praktyce cenię relację terapeutyczną. Uważam, że to ona jest kanwą, na której zachodzą zmiany w życiu klienta i tworzą się nowe, zdrowe sposoby radzenia sobie.
Zmiany te są wypadkową procesu aktualizacji i weryfikacji dotychczasowych sposobów myślenia.
Afirmuję indywidualność każdej z osób, której udzielam pomocy. Uważam, że działanie w zgodzie ze sobą może wzmacniać proces terapeutyczny.
W celu udzielania jakościowej pomocy psychologicznej regularnie poszerzam i aktualizuję swoją wiedzę – odbyłem terapię własną w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz przestrzegam Kodeksu Etycznego PPTP. Jestem psychologiem LGBTQ+ Friendly.
Ukończyłem studia magisterskie z Psychologii w Akademii Ignatianum w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobyłem w trakcie praktyki na oddziale ogólnopsychiatrycznym w Szpitalu Babińskiego w Krakowie. Przeszedłem też kursy doszkalające z zakresu „Pracy z dorosłym pacjentem z ADHD”, „Wprowadzenie do terapii akceptacji i zaangażowania — podstawy ACT” i „Interwencja Kryzysowa – Jak pracować z osobą, którą dotknęła nagła tragedia?”. Pracowałem także z osobami dorosłymi, oraz młodzieżą w Stowarzyszeniu Dobrej Nadziei w Krakowie. Ukończyłęm szkolenie z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej osób dorosłych, prowadzone przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. W polu moich zainteresowań zawodowych znajduje się psychologia zdrowia, psychologia religii, psychologia społeczna oraz nurty psychoterapeutyczne.
Paulina Bomba
pedagog/psycholog/psychoterapeuta dzieci i młodzieży
Jestem absolwentką psychologii w Akademii Ignatianum w Krakowie. Naukę kontynuuję na studiach podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego dla psychologów w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu. Jestem również w trakcie czteroletniego całościowego szkolenia w nurcie poznawczo-bahawioralnym.
Ścieżki obrane na drodze zawodowej ukierunkowały mój rozwój w stronę pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi oraz wszelkimi trudnościami z jakimi się oni mierzą. Choć droga ta bywa trudna, jest dla mnie niezwykle satysfakcjonująca.
Doświadczenie zawodowe zdobyłam na praktykach w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, a także przy rozwoju projektów Centrum Nauczania Domowego, Polonijka i Libratus, które skierowane były do dzieci realizujących obowiązek szkolny w formie edukacji domowej. Obecnie współpracuję również z przedszkolem waldorfskim, przedszkolem językowym oraz firmą Levitate.
Interesuję się praktycznym wykorzystaniem dowodów naukowych w doświadczeniach życia codziennego.
Ewelina Woszczek
pedagog/psycholog dzieci i młodzieży
Jestem absolwentką psychologii klinicznej oraz pedagogiki na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ponadto jestem również w trakcie czteroletniego całościowego szkolenia w nurcie poznawczo-bahawioralnym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując na co dzień w szkołach jako psycholog i pedagog specjalny, a także podczas stażu na Oddziale Klinicznym Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie.
Wspieram dzieci i młodzież, borykającą się z trudnościami w radzeniu sobie z emocjami potrzebnymi by podejmować codzienne wyzwania. Pomagam młodym ludziom doświadczającym lęków, stresu, problemów w relacjach, a także zaburzeń zachowania.
Mocno wierzę, że rozwijanie kompetencji emocjonalnych i społecznych, a także odpowiednie wsparcie, zrozumienie i pomoc, mają kluczowe znaczenie dla lepszego funkcjonowania w życiu. W swojej pracy kładę duży nacisk na indywidualne podejście, ponieważ każde dziecko wnosi ze sobą niepowtarzalne doświadczenia.
Weronika Wróblewska
psycholog dzieci i młodzieży
Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych z psychoonkologii w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas praktyk w Punkcie Przedszkolnym Zielony Balonik, jak również w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym OREW w Działdowie. Ukończyłam szkolenie z Racjonalnej Terapii Zachowania prowadzone przez Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie oraz szkolenie z Interwencji Kryzysowej organizowane przez Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Uniwersytetu SWPS.
Pracuję na stanowisku psychologa szkolnego w jednej z krakowskich szkół podstawowych. Prowadzę konsultacje indywidualne z rodzicami i uczniami, stawiając przy tym nacisk na psychoedukację oraz pomoc doraźną. Udzielam mentoringu nauczycielom, starając się wzmacniać ich w pracy indywidualnej, a przy tym okazywać im niezbędne wsparcie. W ramach pracy organizuję również warsztaty dotyczące m.in. empatii, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, zarządzania emocjami.
Traktuję każdą osobę w sposób indywidualny, starając się dobrać odpowiednie podejście i sposób organizacji spotkania. Kładę duży nacisk na etykę zawodową, jak również empatię względem drugiej osoby. To, co dla mnie najważniejsze to tolerancja, szacunek, uważność oraz otwartość.
Anna Florczak-Gazda
pedagog/psycholog/terapeuta TSR
Jako doświadczony psycholog i pedagog wiem, że każdy z nas posiada zasoby – zarówno dziecko, dorastający młody człowiek, jak i dorosły. Niestety w pędzie życia, narażeni na wygórowane oczekiwania swoje i innych oraz ciągłe ocenianie i porównywanie, zapominamy o naszym potencjale i potrzebach.
Towarzyszę uważnie moim klientom na drodze ku wydobyciu ich mocnych stron i pragnień, by mogli zrealizować najważniejsze dla siebie cele i poczuć się po prostu dobrze w swoim życiu. Wspieram dzieci i młodzież oraz rodziców w budowaniu bezpiecznych relacji ze sobą nawzajem i z otaczającym ich światem, rówieśnikami, rodziną czy szkołą. Korzystam przy tym z podejścia uznanego duńskiego pedagoga i terapeuty rodzinnego Jespera Juula.
Pracuję w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach pod regularną opieką superwizora warszawskiego Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Bardzo bliska jest mi także terapia w nurcie DBT oraz ruch Family Connection skierowany do rodziców i rodzin osób w kryzysie psychicznym. Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje biorąc regularnie udział w szkoleniach specjalistycznych dotyczących pracy pomocowej z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.
Zapraszam serdecznie wszystkich PO MOC, by mogli odzyskać siłę do podejmowania codziennych wyzwań znając swoje supermoce
Martyna Polak
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Jestem psychologiem i psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym w trakcie szkolenia, a także członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Ukończyłam studia psychologiczne na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego i obecnie kontynuuję naukę na czteroletnim szkoleniu podyplomowym z zakresu psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym. Posiadam również certyfikat ukończenia kursu terapii bezsenności (CBT-I), akredytowanego przez European Sleep Research Society.
Doświadczenie kliniczne zdobywałam na Oddziale Dziennym Psychiatrycznym 5. Wojskowego Szpitala Klinicznego w Krakowie, gdzie pracowałam indywidualnie i grupowo z dorosłymi zmagającymi się z różnymi trudnościami. Prowadzę terapię osób dorosłych, które doświadczają zaburzeń snu, nastroju, lękowych oraz obsesyjno-kompulsywnych. Swoją pracę regularnie poddaję superwizji.
Anna Borzęcka-Zbroja
pedagog/psycholog/ trener TUS
Jestem psychologiem w trakcie przygotowania pedagogicznego. Ponadto jestem również w trakcie czteroletniego całościowego szkolenia w nurcie poznawczo-bahawioralnym. W swojej praktyce oferuję poradnictwo psychologiczne dla dzieci od 3 roku życia. Dodatkowo jestem również certyfikowanym trenerem TUS oraz Biofeedback’u. Posiadam uprawnienia do diagnozy ilorazu inteligencji Stanford Binet 5.
Doświadczenia w kontakcie z dziećmi i młodzieżą zdobyłam w Akademii Przyszłości, gdzie udzielałam wsparcia dzieciom z trudnościami oraz opracowywałam plan zajęć dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. Ponadto, nabierałam praktyki zawodowej w Świętokrzyskim Centrum Profilaktyki i Edukacji w Kielcach, jak również w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej o charakterze socjalnym w Krakowie. Dodatkowo pracowałam jako psycholog przedszkolny. Aktualnie pracuję jako psycholog szkolny oraz udzielam konsultacji psychologicznych dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych.
W swojej pracy stawiam przede wszystkim na zrozumienie i akceptację. Jest to dla mnie kluczowe w efektywnej pomocy dzieciom i młodzieży. Podstawą mojej pracy jest indywidualne podejście do każdego młodego klienta, uwzględniając ich unikalne potrzeby, cechy osobowości i preferencje. W swojej codziennej praktyce wykorzystuję wiele technik terapeutycznych, takich jak terapia zabawą, sztuką czy opowieści, które są dostosowane do wieku dziecka i jego specyficznych potrzeb.
Dominika Czajkowska-Dahlke
psycholog/terapeuta par
Jestem psycholożką i terapeutką par. Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie SWPS oraz Studium Pomocy Psychologicznej dla Par w Instytucie Psychologii Zdrowia. Obecnie rozwijam swoje kompetencje w zakresie psychoterapii podczas 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie integracyjnym.
Wspieram partnerów w rozwiązywaniu konfliktów, poprawie komunikacji i wzajemnego zrozumienia. Moje podejście opiera się na wiedzy zdobytej podczas licznych szkoleń oraz praktyki, co pozwala mi indywidualnie dopasowywać metody terapeutyczne do potrzeb każdej pary.
Wyróżnia mnie głęboka empatia połączona z profesjonalizmem oraz umiejętność tworzenia bezpiecznej przestrzeni, w której klienci mogą otwarcie mówić o swoich trudnościach. Dla zapewnienia najlepszej jakości pracy oraz zwiększenia skuteczności pomocy, regularnie korzystam z superwizji. Pracuję zgodnie z Kodeksem etycznym psychologa.
Moją pasją jest pomaganie ludziom w odkrywaniu ich wewnętrznej siły oraz w budowaniu satysfakcjonującego życia. W wolnym czasie relaksuję się spacerując na łonie natury, oddaję się praktyce jogi i medytacji oraz podróżom.
Katarzyna Krotos
pedagog/psycholog dzieci
Jestem absolwentką psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie specjalizowałam się w psychologii zaburzeń zachowania i pomocy psychologicznej. Ukończyłam również Studium Pedagogiczne, co uprawnia mnie do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz młodzieżą. Obecnie jestem w trakcie czteroletniego szkolenia psychoterapeutycznego w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, przygotowującego do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Dodatkowo, rozwijam się w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu.
Doświadczenie zdobywałam m.in. na Oddziale Ogólnopsychiatrycznym Klinicznego Szpitala im. J. Babińskiego w Krakowie oraz na Oddziale Chorób Wewnętrznych szpitala publicznego. Umiejętności w pracy z dziećmi i młodzieżą doskonaliłam podczas staży w przedszkolach i szkołach. Jako trener edukacyjny wspierałam dzieci w rozwijaniu technik efektywnego uczenia się i zapamiętywania. Ukończyłam także Studium Terapii Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii. Obecnie działam w Poradni Wczesnej Interwencji, gdzie wspieram dzieci z trudnościami społecznymi, emocjonalnymi, niepełnosprawnościami oraz specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jako psycholog przedszkolny prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci w wieku 3-6 lat.
Regularnie poszerzam swoją wiedzę, biorąc udział w warsztatach, szkoleniach i konferencjach, takich jak „Samouszkodzenia i autoagresja u nastolatka – jak pomóc?” oraz „Profilaktyka, diagnoza i terapia uzależnień behawioralnych”. Interesuję się wpływem mediów społecznościowych na rozwój dzieci i młodzieży, co było tematem mojej pracy magisterskiej. W wolnych chwilach oddaję się literaturze, muzyce i tańcu.
Zawsze wiedziałam, że chcę pracować z dziećmi i młodzieżą. Każdemu z nich poświęcam uwagę, zapewniając przestrzeń pełną wsparcia i zrozumienia, w której mogą otwarcie dzielić się swoimi emocjami i doświadczeniami. Moją misją jest pomoc w ich rozwoju – z pełnym zaangażowaniem i pasją.
Anita Milanowska
psycholog/psychoterapeuta młodzieży i osób dorosłych
Jestem psychologiem w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym TPB z dialogiem motywującym (DM) i trenerem umiejętności społecznych. Posiadam kwalifikacje z zakresu przygotowania pedagogicznego. Ukończyłam kurs terapeutyczny z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Miałam okazję poszerzać swoje kompetencje w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym oraz w placówce zajmującej się terapią dzieci. Współorganizowałam wydarzenia związane z m.in. higieną zdrowia psychicznego oraz autyzmem, przygotowywałam materiały z różnych obszarów psychologii. Moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w specjalistycznych przychodniach, ośrodku I stopnia referencyjności, przedszkolu, szkole, świetlicy środowiskowej.
Pomagam osobom doświadczającym kryzysu, zmagającym się z obniżonym nastrojem, smutkiem, lękiem, nadmierną złością, stresem, nieśmiałością, niską samooceną, jak również borykającym się z trudnościami w relacjach, doświadczającym wypalenia zawodowego, poszukującym życiowego celu. Pracuję z osobami dorosłymi, młodzieżą oraz dziećmi, skupiając się na wewnętrznych zasobach i osobistych potrzebach człowieka. Ważne jest dla mnie zbudowanie relacji pomocowej opartej na poczuciu bezpieczeństwa i akceptacji. Każda osoba jest przeze mnie traktowana z otwartością, jako indywidualna jednostka, w odpowiedzi na jej potrzeby dobieram odpowiednie metody pracy.
W praktyce terapeutycznej korzystam z technik psychoterapii poznawczo- behawioralnej, jednak równie ważny jest dla mnie szeroki obraz funkcjonowania, spojrzenie z wielu perspektyw na człowieka. Wierzę, że najistotniejsze wsparcie drugiej osoby w pokonywaniu wewnętrznych trudności, rozumieniu własnych wyborów i motywów działania. Ważna jest dla mnie psychoedukacja dotycząca błędnych – ,,zniekształconych’’ wzorców myślenia. Jednym z najważniejszych celów mojej pracy jest wyposażenie osoby, z którą współpracuję w narzędzia, pozwalające na samodzielne radzenie sobie z trudnościami dnia codziennego po zakończeniu procesu terapeutycznego. Nieustannie poszerzam swoją wiedzą i rozwijam się, aby udzielać pomocy na jak najwyższym poziomie, zgodnie z Kodeksem Etycznym zawodu psychologa.
Anna Rymaszewska
pedagog/psychoterapeuta młodzieży
Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego i pedagogiem z wieloletnim
doświadczeniem. Pracowałam w różnych typach szkół (w tym na oddziałach terapeutycznych). Szkolę kadry pedagogicznej w zakresie metodyki, dydaktyki, rozwoju osobistego i organizacji pracy szkoły. Jestem autorką wielu projektów w dziedzinie edukacji, trenerką i instruktorką sportową. Ukończyłam kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w warszawskim Centrum CBT. Praca z młodzieżą w wieku adolescencji od zawsze była moją pasją. Najważniejszym celem jest dla mnie rozpoznanie problemu młodego człowieka i korelacja działań skierowana na jego potrzeby, możliwości i umiejętności. Uważam, że myśli, uczucia i zachowania to aspekty nad którymi warto pracować aby wzmocnić samoświadomość, samozrozumienie i samokontrolę. Młody człowiek w wieku dojrzewania mierzy się z ogromnymi trudnościami w różnych obszarach. Ważne jest ich nazwanie, zrozumienie i znalezienie wspólnych rozwiązań, by klient mógł świadomie je przezwyciężać, a w perspektywie stać się dorosłym, odpowiedzialnym za słowa i czyny. Prowadzę konsultacje w metodzie poznawczo-behawioralnej dla młodzieży w wieku od 14 do 18 lat.
Rodzicu, Nastolatku-czujesz niepokój? Jesteś zagubiony? Nie radzisz sobie? Doświadczyłeś bólu i cierpienia? Podejmujesz ryzykowne zachowania? Spotkajmy się. Pomogę Ci odnaleźć drogę do siebie.
Natalia Strzępka
pedagog/trener TUS/psycholog/psychoterapeuta dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych
Jestem psychologiem w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym i trenerem umiejętności społecznych. Posiadam kwalifikacje pedagogiczne. Obecnie kształcę się również w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Dotychczasowe doświadczenia zebrałam podczas pracy z dziećmi w przedszkolu, żłobku oraz centrum rozwoju, gdzie prowadzę terapię wczesnego wspomagania. Pracuję z dziećmi z trudnościami w sferze emocjonalnej, społecznej oraz z zaburzeniami rozwojowymi. Swoje przyszłe doświadczenia chciałabym oprzeć na pracy z nastolatkami oraz osobami dorosłymi. Interesuję się terapią zaburzeń lękowych, zaburzeń odżywiania i seksuologią. Obecne kompetencje podnoszę regularnie korzystając z dostępnych szkoleń. Do swojej pracy zawsze podchodzę z pełnym zaangażowaniem, wychodząc naprzeciw potrzebom klienta.
Monika Kolarska
pedagog/ logopeda/ neurologopeda
Nazywam się Monika Kolarska z wykształcenia jestem pedagogiem, logopedą oraz neurologopedą. Ukończyłam wiele kursów, szkoleń, które wykorzystuję w swojej pracy między innymi: kinesiotaping logopedyczny, elektrostymulację, masaż logopedyczny. W terapii logopedycznej korzystam z
różnorodnych metod i narzędzi, wśród których znajdują się terapia ręki, relaksacja, technik przedłużonego mówienia prof. Arutiunian. Poszerzam swoje umiejętności i wiedzę o nowe metody, by zwiększyć jakość życia moich małych i dużych pacjentów, zwłaszcza tych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.