Nasz zespół

Robert Dudek
psycholog/certyfikowany psychoterapeuta PTTPB/certyfikowany specjalista psychoterapii uzależnień – pracuje z osobami dorosłymi
Założyciel i właściciel Centrum Psychologiczno-Terapeutycznego Zielone Przedmieście w Krakowie/Zielonkach.
Moją pasją jest przywracanie ludziom nadziei i steru w życiu. Pokazuję, jak nasze myśli kształtują emocje i zachowania, oraz – co najważniejsze – że mamy realny wpływ na to, co się z nami dzieje. Nie musisz dalej cierpieć.
Rozumiem, jak to jest, gdy czujesz, że coś się z Tobą dzieje, ale nie wiesz co. Jesteś wyczerpany emocjami, które Cię przytłaczają. Męczy Cię twoje zachowanie i nieskutecznie próbujesz coś zmienić. Być może zmagasz się z przeszłością, która nie daje Ci spokoju.
Musisz być zniechęcony i zmęczony. Nie wierzysz, że może być inaczej. Nie chcesz tak dłużej, ale nie wiesz co możesz zrobić.
Z wykształcenia i powołania jestem psychologiem i psychoterapeutą, a Centrum Zielone Przedmieście powstało z myślą o tym, by być jak najbliżej ludzi, którzy potrzebują wsparcia i nadziei.
Wierzę, że nie ma sytuacji bez wyjścia, zawsze można coś zrobić!
Klaudia Adamska
psycholog/pedagog dzieci i młodzieży, trener TUS
Daniel Pobudkiewicz
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Weronika Wróblewska
psycholog dzieci i młodzieży
Anna Borzęcka-Zbroja
pedagog/psycholog/ trener TUS
Joanna Nowak
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Dominika Czajkowska-Dahlke
psycholog/terapeuta par/psychoterapeuta osób dorosłych
Natalia Medyńska-Polak
psycholog/psychoterapeuta par
Zuzanna Strycharz
psycholog dziecięcy i młodzieżowy/trener TUS
Magdalena Muklewicz
pedagog/psycholog dzieci i młodzieży
Anna Kwoka
logopeda
Paulina Bomba
pedagog/psycholog/psychoterapeuta dzieci i młodzieży/osób dorosłych
Anna Florczak-Gazda
pedagog/psycholog/terapeuta TSR
Anna Rymaszewska
pedagog/psychoterapeuta młodzieży
Anita Milanowska
psycholog/psychoterapeuta młodzieży i osób dorosłych
Monika Kolarska
psycholog/logopeda/neurologopeda
Anna Kołodziejczak
psycholog dzieciecy/ psycholog młodzieżowy
Irek Bilski
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Ewa Świda
logopeda
Ewelina Woszczek
pedagog/psycholog dzieci i młodzieży
Martyna Polak
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Natalia Strzępka
pedagog/trener TUS/psycholog/psychoterapeuta dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych
Katarzyna Krotos
pedagog/psycholog dzieci
Weronika Kobiera
trener TUS/psycholog dziecięcy/psycholog młodzieżowy
Kinga Rosa
psycholog – psychoterapeuta dzieci/młodzieży/dorosłych/ Trener TUS
Irek Bilski
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Jestem absolwentem Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Swoje doświadczenie zdobywałem m.in. na oddziale stacjonarnym Szpitala Babińskiego w Krakowie oraz w krakowskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej.
Ukończyłem czteroletnie szkolenie z psychoterapii poznawczo-behawioralnej (CBT) i jestem certyfikowanym trenerem oraz specjalistą w zakresie psychologii pracy i wypalenia zawodowego.
Wierzę, że zmiana sposobu, w jaki patrzymy na świat i rozumiemy siebie w tym świecie jest możliwa, a przy tym może być źródłem harmonii. Terapia to dla mnie towarzyszenie i pomoc drugiemu na ścieżce budowania życia jak najbardziej pojemnego i pełnego, w którym mimo trudności jest przestrzeń dla nadziei, dobra i realizacji siebie, swoich wartości i pragnień – życia, na które ma się wpływ i które jest bogate.


Joanna Nowak
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Jestem psychologiem w trakcie czteroletniego szkolenia z psychoterapii poznawczo – behawioralnej (CBT). Pracuję głównie z osobami dorosłymi oraz młodzieżą.
W pracy duże znaczenie ma dla mnie zwiększanie samoświadomości pacjentów, pokazywanie schematów stojących u podłoża trudnych zachowań oraz znajdowania sposobów na ich zmianę.
Doświadczenie zdobywałam pracując w liceum, w poradni zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży oraz współpracując z fundacjami zajmującymi się osobami z niepełnosprawnością. Moja główna specjalizacja to praca z zaburzeniami depresyjnymi, lękowymi, trudnościami w regulacji emocji, problemami z obrazem siebie oraz niską samooceną.
Magdalena Muklewicz
pedagog/psycholog dzieci i młodzieży
Jestem absolwentką studiów psychologicznych oraz pedagogicznych Akademii Ignatianum w Krakowie.
Dotychczasowe doświadczenie zdobyłam pracując z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym.
Odbyłam też praktyki w poradni psychologiczno-pedagogicznej w Krakowie oraz w licznych ośrodkach pomocowych jak Ośrodek dla Osób Dotkniętych Przemocą, Interwencyjna Placówka Opiekuńczo Wychowawcza czy Dzieło Pomocy Ojca Pio. Swoje kwalifikacje podnoszę poprzez udział w kursach i szkoleniach z zakresu psychologii i pedagogiki.
Pracuję z dziećmi i młodzieżą szkolną. Cechuję się wiarą w ludzi. Uważam, że są oni w stanie wpłynąć na swoje emocje i zachowanie poprzez zmianę myśli i odbioru otaczającego świata.


Klaudia Adamska
psycholog/pedagog dzieci i młodzieży, trener TUS
Jestem absolwentką Krakowskiej Akademii Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz studiów podyplomowych „Przygotowanie pedagogiczne” w Akademii Nauk Społecznych i Medycznych w Lublinie, a także trenerką Umiejętności Społecznych (TUS), stale poszerzającą swoją wiedzę poprzez literaturę i liczne kursy doskonalące.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w Małopolskim Centrum Wsparcia Rozwoju, pracując zarówno indywidualnie, jak i z grupami dzieci ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością intelektualną oraz niepełnosprawnością sprzężoną. Ponadto, posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z trudnościami komunikacyjnymi.
W mojej pracy kluczową rolę odgrywa stworzenie bezpiecznej przestrzeni, która umożliwia mi odpowiednie reagowanie na potrzeby dzieci oraz ich rodziców. Każda historia jest dla mnie wyjątkowa, dlatego wsparcie, akceptacja i zrozumienie stanowią fundament mojej działalności.
Anna Kwoka
logopeda
Jestem logopedą, absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku filologia polska z logopedią.
Doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami mowy zdobyłam w Poradni Psychologicznopedagogicznej. Pracowałam m.in. z dziećmi ze spektrum autyzmu, afazją, problemami dyslektycznymi i zagrożonymi dysleksją, opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy czy niedosłuchem. Staram się ciągle rozwijać swoje umiejętności poprzez samodoskonalenie oraz udział w szkoleniach i kursach zawodowych.
Do każdego dziecka podchodzę holistycznie i indywidualnie, dobierając odpowiednie metody pracy. Przykładam wagę do tego, by współpraca z dziećmi i rodzicami opierała się na wzajemnym zrozumieniu i szacunku. Prywatnie jestem mamą pięcioletniego synka, miłośniczką tańca, literatury oraz kulinariów.


Ewa Świda
Logopeda
Ukończyłam Filologię Polską oraz studia podyplomowe z Logopedii i Neurologopedii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.
Doświadczenie zdobywałam m.in. podczas praktyk w Szpitalu Klinicznym im. Prof. K. Gibińskiego oraz w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Katowicach-Giszowcu. Pracowałam również w szkołach i placówkach terapeutycznych z osobami z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną.
Pracuję z dziećmi i dorosłymi, zawsze dostosowując terapię do indywidualnych potrzeb. Stosuję podejście multisensoryczne, co pozwala mi lepiej dobierać metody pracy do możliwości pacjenta.
W swoją pracę wkładam całe serce i uśmiech, a każdy, nawet najmniejszy sukces moich pacjentów, daje mi ogromną satysfakcję.
Daniel Pobudkiewicz
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
.W pracy z ludźmi ważne dla mnie jest, by w atmosferze akceptacji i szacunku udzielać pomocy psychologicznej mającej potwierdzenie w metodzie naukowej. W mojej praktyce cenię relację terapeutyczną. Uważam, że to ona jest kanwą, na której zachodzą zmiany w życiu klienta i tworzą się nowe, zdrowe sposoby radzenia sobie.
Zmiany te są wypadkową procesu aktualizacji i weryfikacji dotychczasowych sposobów myślenia.
Afirmuję indywidualność każdej z osób, której udzielam pomocy. Uważam, że działanie w zgodzie ze sobą może wzmacniać proces terapeutyczny.
W celu udzielania jakościowej pomocy psychologicznej regularnie poszerzam i aktualizuję swoją wiedzę – odbyłem terapię własną w nurcie poznawczo-behawioralnym oraz przestrzegam Kodeksu Etycznego PPTP. Jestem psychologiem LGBTQ+ Friendly.
Ukończyłem studia magisterskie z Psychologii w Akademii Ignatianum w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobyłem w trakcie praktyki na oddziale ogólnopsychiatrycznym w Szpitalu Babińskiego w Krakowie. Przeszedłem też kursy doszkalające z zakresu „Pracy z dorosłym pacjentem z ADHD”, „Wprowadzenie do terapii akceptacji i zaangażowania — podstawy ACT” i „Interwencja Kryzysowa – Jak pracować z osobą, którą dotknęła nagła tragedia?”. Pracowałem także z osobami dorosłymi, oraz młodzieżą w Stowarzyszeniu Dobrej Nadziei w Krakowie. Ukończyłęm szkolenie z zakresu terapii poznawczo-behawioralnej osób dorosłych, prowadzone przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Obecnie jestem również w trakcie czteroletniego całościowego szkolenia w nurcie poznawczo-bahawioralnym. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji. W polu moich zainteresowań zawodowych znajduje się psychologia zdrowia, psychologia religii, psychologia społeczna oraz nurty psychoterapeutyczne.


Paulina Bomba
pedagog/psycholog/psychoterapeuta dzieci i młodzieży/osób dorosłych
Jestem absolwentką psychologii w Akademii Ignatianum w Krakowie. Naukę kontynuuję na studiach podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego dla psychologów w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu. Jestem również w trakcie czteroletniego całościowego szkolenia w nurcie poznawczo-bahawioralnym.
Ścieżki obrane na drodze zawodowej ukierunkowały mój rozwój w stronę pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi oraz wszelkimi trudnościami z jakimi się oni mierzą. Choć droga ta bywa trudna, jest dla mnie niezwykle satysfakcjonująca.
Doświadczenie zawodowe zdobyłam na praktykach w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, a także przy rozwoju projektów Centrum Nauczania Domowego, Polonijka i Libratus, które skierowane były do dzieci realizujących obowiązek szkolny w formie edukacji domowej. Obecnie współpracuję również z przedszkolem waldorfskim, przedszkolem językowym oraz firmą Levitate.
Interesuję się praktycznym wykorzystaniem dowodów naukowych w doświadczeniach życia codziennego.
Ewelina Woszczek
pedagog/psycholog dzieci i młodzieży
Jestem absolwentką psychologii klinicznej oraz pedagogiki na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ponadto jestem również w trakcie czteroletniego całościowego szkolenia w nurcie poznawczo-bahawioralnym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując na co dzień w szkołach jako psycholog i pedagog specjalny, a także podczas stażu na Oddziale Klinicznym Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie.
Wspieram dzieci i młodzież, borykającą się z trudnościami w radzeniu sobie z emocjami potrzebnymi by podejmować codzienne wyzwania. Pomagam młodym ludziom doświadczającym lęków, stresu, problemów w relacjach, a także zaburzeń zachowania.
Mocno wierzę, że rozwijanie kompetencji emocjonalnych i społecznych, a także odpowiednie wsparcie, zrozumienie i pomoc, mają kluczowe znaczenie dla lepszego funkcjonowania w życiu. W swojej pracy kładę duży nacisk na indywidualne podejście, ponieważ każde dziecko wnosi ze sobą niepowtarzalne doświadczenia.


Weronika Wróblewska
psycholog dzieci i młodzieży, psychoonkolog
Jestem psychologiem, psychoonkologiem, absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej, organizowanej przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie.
Ukończyłam studia magisterskie w Instytucie Psychologii na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. W toku edukacji skończyłam studia podyplomowe z psychoonkologii w praktyce klinicznej w Medycznym Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum UJ w Krakowie. Ukończyłam szkolenie z Racjonalnej Terapii Zachowania prowadzone przez Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego w Krakowie oraz szkolenie z Interwencji Kryzysowej organizowane przez Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Uniwersytetu SWPS.
Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas praktyk w Punkcie Przedszkolnym Zielony Balonik, w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym OREW oraz w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie na Oddziale Onkologii i Hematologii Dziecięcej. Uczestniczę w licznych konferencjach i szkoleniach, stale poszerzając zakres swoich kompetencji.
Pracuję jako psycholog dzieci i młodzieży w gabinecie oraz jako psycholog w Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym na Siemiradzkiego. W przeszłości pracowałam jako psycholog szkolny w jednej z krakowskich szkół podstawowych oraz jako psycholog w przedszkolu „Akademia Uśmiechu”, prowadząc warsztaty kształtujące kompetencje emocjonalno-społeczne. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Traktuję każdą osobę w sposób indywidualny, starając się dobrać odpowiednie podejście i sposób organizacji spotkania. Kładę duży nacisk na etykę zawodową, jak również empatię względem drugiej osoby. To, co dla mnie najważniejsze to tolerancja, szacunek, uważność oraz otwartość.
Anna Florczak-Gazda
pedagog/psycholog/terapeuta TSR
Jako doświadczony psycholog i pedagog wiem, że każdy z nas posiada zasoby – zarówno dziecko, dorastający młody człowiek, jak i dorosły. Niestety w pędzie życia, narażeni na wygórowane oczekiwania swoje i innych oraz ciągłe ocenianie i porównywanie, zapominamy o naszym potencjale i potrzebach.
Towarzyszę uważnie moim klientom na drodze ku wydobyciu ich mocnych stron i pragnień, by mogli zrealizować najważniejsze dla siebie cele i poczuć się po prostu dobrze w swoim życiu. Wspieram dzieci i młodzież oraz rodziców w budowaniu bezpiecznych relacji ze sobą nawzajem i z otaczającym ich światem, rówieśnikami, rodziną czy szkołą. Korzystam przy tym z podejścia uznanego duńskiego pedagoga i terapeuty rodzinnego Jespera Juula.
Pracuję w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach pod regularną opieką superwizora warszawskiego Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Bardzo bliska jest mi także terapia w nurcie DBT oraz ruch Family Connection skierowany do rodziców i rodzin osób w kryzysie psychicznym. Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje biorąc regularnie udział w szkoleniach specjalistycznych dotyczących pracy pomocowej z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.
Zapraszam serdecznie wszystkich PO MOC, by mogli odzyskać siłę do podejmowania codziennych wyzwań znając swoje supermoce


Martyna Polak
psycholog/psychoterapeuta osób dorosłych
Jestem psychologiem i psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym w trakcie szkolenia, a także członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. Ukończyłam studia psychologiczne na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego i obecnie kontynuuję naukę na czteroletnim szkoleniu podyplomowym z zakresu psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym. Posiadam również certyfikat ukończenia kursu terapii bezsenności (CBT-I), akredytowanego przez European Sleep Research Society.
Doświadczenie kliniczne zdobywałam na Oddziale Dziennym Psychiatrycznym 5. Wojskowego Szpitala Klinicznego w Krakowie, gdzie pracowałam indywidualnie i grupowo z dorosłymi zmagającymi się z różnymi trudnościami. Prowadzę terapię osób dorosłych, które doświadczają zaburzeń snu, nastroju, lękowych oraz obsesyjno-kompulsywnych. Swoją pracę regularnie poddaję superwizji.
Anna Borzęcka-Zbroja
pedagog/psycholog/ trener TUS
Jestem psychologiem w trakcie przygotowania pedagogicznego. Ponadto jestem również w trakcie czteroletniego całościowego szkolenia w nurcie poznawczo-bahawioralnym. W swojej praktyce oferuję poradnictwo psychologiczne dla dzieci od 3 roku życia. Dodatkowo jestem również certyfikowanym trenerem TUS oraz Biofeedback’u. Posiadam uprawnienia do diagnozy ilorazu inteligencji Stanford Binet 5.
Doświadczenia w kontakcie z dziećmi i młodzieżą zdobyłam w Akademii Przyszłości, gdzie udzielałam wsparcia dzieciom z trudnościami oraz opracowywałam plan zajęć dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. Ponadto, nabierałam praktyki zawodowej w Świętokrzyskim Centrum Profilaktyki i Edukacji w Kielcach, jak również w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej o charakterze socjalnym w Krakowie. Dodatkowo pracowałam jako psycholog przedszkolny. Aktualnie pracuję jako psycholog szkolny oraz udzielam konsultacji psychologicznych dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych.
W swojej pracy stawiam przede wszystkim na zrozumienie i akceptację. Jest to dla mnie kluczowe w efektywnej pomocy dzieciom i młodzieży. Podstawą mojej pracy jest indywidualne podejście do każdego młodego klienta, uwzględniając ich unikalne potrzeby, cechy osobowości i preferencje. W swojej codziennej praktyce wykorzystuję wiele technik terapeutycznych, takich jak terapia zabawą, sztuką czy opowieści, które są dostosowane do wieku dziecka i jego specyficznych potrzeb.


Dominika Czajkowska-Dahlke
psycholog/terapeuta par/psychoterapeuta osób dorosłych
Jestem psycholożką i terapeutką par. Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie SWPS oraz Studium Pomocy Psychologicznej dla Par w Instytucie Psychologii Zdrowia. Obecnie rozwijam swoje kompetencje w zakresie psychoterapii podczas 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie integracyjnym.
Wspieram partnerów w rozwiązywaniu konfliktów, poprawie komunikacji i wzajemnego zrozumienia. Moje podejście opiera się na wiedzy zdobytej podczas licznych szkoleń oraz praktyki, co pozwala mi indywidualnie dopasowywać metody terapeutyczne do potrzeb każdej pary.
Wyróżnia mnie głęboka empatia połączona z profesjonalizmem oraz umiejętność tworzenia bezpiecznej przestrzeni, w której klienci mogą otwarcie mówić o swoich trudnościach. Dla zapewnienia najlepszej jakości pracy oraz zwiększenia skuteczności pomocy, regularnie korzystam z superwizji. Pracuję zgodnie z Kodeksem etycznym psychologa.
Moją pasją jest pomaganie ludziom w odkrywaniu ich wewnętrznej siły oraz w budowaniu satysfakcjonującego życia. W wolnym czasie relaksuję się spacerując na łonie natury, oddaję się praktyce jogi i medytacji oraz podróżom.
Katarzyna Krotos
pedagog/psycholog dzieci
Jestem absolwentką psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie specjalizowałam się w psychologii zaburzeń zachowania i pomocy psychologicznej. Ukończyłam również Studium Pedagogiczne, co uprawnia mnie do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz młodzieżą. Obecnie jestem w trakcie czteroletniego szkolenia psychoterapeutycznego w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, przygotowującego do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Dodatkowo, rozwijam się w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu.
Doświadczenie zdobywałam m.in. na Oddziale Ogólnopsychiatrycznym Klinicznego Szpitala im. J. Babińskiego w Krakowie oraz na Oddziale Chorób Wewnętrznych szpitala publicznego. Umiejętności w pracy z dziećmi i młodzieżą doskonaliłam podczas staży w przedszkolach i szkołach. Jako trener edukacyjny wspierałam dzieci w rozwijaniu technik efektywnego uczenia się i zapamiętywania. Ukończyłam także Studium Terapii Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii. Obecnie działam w Poradni Wczesnej Interwencji, gdzie wspieram dzieci z trudnościami społecznymi, emocjonalnymi, niepełnosprawnościami oraz specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jako psycholog przedszkolny prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci w wieku 3-6 lat.
Regularnie poszerzam swoją wiedzę, biorąc udział w warsztatach, szkoleniach i konferencjach, takich jak „Samouszkodzenia i autoagresja u nastolatka – jak pomóc?” oraz „Profilaktyka, diagnoza i terapia uzależnień behawioralnych”. Interesuję się wpływem mediów społecznościowych na rozwój dzieci i młodzieży, co było tematem mojej pracy magisterskiej. W wolnych chwilach oddaję się literaturze, muzyce i tańcu.
Zawsze wiedziałam, że chcę pracować z dziećmi i młodzieżą. Każdemu z nich poświęcam uwagę, zapewniając przestrzeń pełną wsparcia i zrozumienia, w której mogą otwarcie dzielić się swoimi emocjami i doświadczeniami. Moją misją jest pomoc w ich rozwoju – z pełnym zaangażowaniem i pasją.


Anita Milanowska
psycholog/psychoterapeuta młodzieży i osób dorosłych
Jestem psychologiem w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym TPB z dialogiem motywującym (DM) i trenerem umiejętności społecznych. Posiadam kwalifikacje z zakresu przygotowania pedagogicznego. Ukończyłam kurs terapeutyczny z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Miałam okazję poszerzać swoje kompetencje w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym oraz w placówce zajmującej się terapią dzieci. Współorganizowałam wydarzenia związane z m.in. higieną zdrowia psychicznego oraz autyzmem, przygotowywałam materiały z różnych obszarów psychologii. Moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w specjalistycznych przychodniach, ośrodku I stopnia referencyjności, przedszkolu, szkole, świetlicy środowiskowej.
Pomagam osobom doświadczającym kryzysu, zmagającym się z obniżonym nastrojem, smutkiem, lękiem, nadmierną złością, stresem, nieśmiałością, niską samooceną, jak również borykającym się z trudnościami w relacjach, doświadczającym wypalenia zawodowego, poszukującym życiowego celu. Pracuję z osobami dorosłymi, młodzieżą oraz dziećmi, skupiając się na wewnętrznych zasobach i osobistych potrzebach człowieka. Ważne jest dla mnie zbudowanie relacji pomocowej opartej na poczuciu bezpieczeństwa i akceptacji. Każda osoba jest przeze mnie traktowana z otwartością, jako indywidualna jednostka, w odpowiedzi na jej potrzeby dobieram odpowiednie metody pracy.
W praktyce terapeutycznej korzystam z technik psychoterapii poznawczo- behawioralnej, jednak równie ważny jest dla mnie szeroki obraz funkcjonowania, spojrzenie z wielu perspektyw na człowieka. Wierzę, że najistotniejsze wsparcie drugiej osoby w pokonywaniu wewnętrznych trudności, rozumieniu własnych wyborów i motywów działania. Ważna jest dla mnie psychoedukacja dotycząca błędnych – ,,zniekształconych’’ wzorców myślenia. Jednym z najważniejszych celów mojej pracy jest wyposażenie osoby, z którą współpracuję w narzędzia, pozwalające na samodzielne radzenie sobie z trudnościami dnia codziennego po zakończeniu procesu terapeutycznego. Nieustannie poszerzam swoją wiedzą i rozwijam się, aby udzielać pomocy na jak najwyższym poziomie, zgodnie z Kodeksem Etycznym zawodu psychologa.
Anna Rymaszewska
pedagog/psychoterapeuta młodzieży
Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego i pedagogiem z wieloletnim
doświadczeniem. Pracowałam w różnych typach szkół (w tym na oddziałach terapeutycznych). Szkolę kadry pedagogicznej w zakresie metodyki, dydaktyki, rozwoju osobistego i organizacji pracy szkoły. Jestem autorką wielu projektów w dziedzinie edukacji, trenerką i instruktorką sportową. Ukończyłam kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w warszawskim Centrum CBT. Praca z młodzieżą w wieku adolescencji od zawsze była moją pasją. Najważniejszym celem jest dla mnie rozpoznanie problemu młodego człowieka i korelacja działań skierowana na jego potrzeby, możliwości i umiejętności. Uważam, że myśli, uczucia i zachowania to aspekty nad którymi warto pracować aby wzmocnić samoświadomość, samozrozumienie i samokontrolę. Młody człowiek w wieku dojrzewania mierzy się z ogromnymi trudnościami w różnych obszarach. Ważne jest ich nazwanie, zrozumienie i znalezienie wspólnych rozwiązań, by klient mógł świadomie je przezwyciężać, a w perspektywie stać się dorosłym, odpowiedzialnym za słowa i czyny. Prowadzę konsultacje w metodzie poznawczo-behawioralnej dla młodzieży w wieku od 14 do 18 lat.
Rodzicu, Nastolatku-czujesz niepokój? Jesteś zagubiony? Nie radzisz sobie? Doświadczyłeś bólu i cierpienia? Podejmujesz ryzykowne zachowania? Spotkajmy się. Pomogę Ci odnaleźć drogę do siebie.


Natalia Strzępka
pedagog/trener TUS/psycholog/psychoterapeuta dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych
Jestem psychologiem w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym i trenerem umiejętności społecznych. Posiadam kwalifikacje pedagogiczne. Obecnie kształcę się również w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Dotychczasowe doświadczenia zebrałam podczas pracy z dziećmi w przedszkolu, żłobku oraz centrum rozwoju, gdzie prowadzę terapię wczesnego wspomagania. Pracuję z dziećmi z trudnościami w sferze emocjonalnej, społecznej oraz z zaburzeniami rozwojowymi. Swoje przyszłe doświadczenia chciałabym oprzeć na pracy z nastolatkami oraz osobami dorosłymi. Interesuję się terapią zaburzeń lękowych, zaburzeń odżywiania i seksuologią. Obecne kompetencje podnoszę regularnie korzystając z dostępnych szkoleń. Do swojej pracy zawsze podchodzę z pełnym zaangażowaniem, wychodząc naprzeciw potrzebom klienta.
Monika Kolarska
pedagog/ logopeda/ neurologopeda
Nazywam się Monika Kolarska z wykształcenia jestem pedagogiem, logopedą oraz neurologopedą. Ukończyłam wiele kursów, szkoleń, które wykorzystuję w swojej pracy między innymi: kinesiotaping logopedyczny, elektrostymulację, masaż logopedyczny. W terapii logopedycznej korzystam z
różnorodnych metod i narzędzi, wśród których znajdują się terapia ręki, relaksacja, technik przedłużonego mówienia prof. Arutiunian. Poszerzam swoje umiejętności i wiedzę o nowe metody, by zwiększyć jakość życia moich małych i dużych pacjentów, zwłaszcza tych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Natalia Medyńska-Polak
psycholog/psychoterapeuta par
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz całościowe szkolenie psychoterapii systemowej w akredytowanym Ośrodku Szkoleń Systemowych w Krakowie. Doświadczenie praktyczne zdobywałam m.in. podczas stażu w Szpitalu Klinicznym im. dr. J. Babińskiego w Krakowie.
Pracuję w nurcie systemowym, który zakłada, że dla udzielenia skutecznego wsparcia niezwykle ważne jest uwzględnienie całego kontekstu życia danej osoby – relacji, które tworzy i otoczenia, w którym funkcjonuje. Szczególnie bliska jest mi praca z dziećmi. Wspieram je w rozwoju, towarzyszę w pokonywaniu trudności, a obserwowanie ich postępów daje mi ogromną radość i satysfakcję. Wiem jak ważną rolę w życiu dziecka mają najbliżsi, dlatego w swojej pracy uwzględniam oddziaływania dotyczące całej rodziny.
Drugim ważnym obszarem mojej pracy jest terapia par i rodzin. Towarzyszę w budowaniu głębszego zrozumienia, poprawie komunikacji i odnajdywaniu nowych sposobów na wzajemne wspieranie się. Szczególną uwagę zwracam nie tylko na trudności, ale także na mocne strony relacji, które często stają się fundamentem pozytywnej zmiany.

Weronika Kobiera
trener TUS/psycholog kliniczny/psycholog dziecięcy
Jestem dyplomowanym psychologiem klinicznym, psychologiem dziecięcym, a także trenerką Umiejętności Społecznych (TUS). Doświadczenie zawodowe zdobyłam w gabinecie do terapii psychologiczno-pedagogicznej w Centrum SensoMowa, pracując zarówno indywidualnie, jak i z grupami dzieci ze spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością intelektualną. Specjalizuję się w psychologii dziecięcej i pracy z najmłodszymi do 12 roku życia. Od półtorej roku związana jestem z krakowskim przedszkolem, w którym obecnie pełnię rolę psychologa placówki przedszkolnej. Moim obecnym zadaniem w przedszkolu w roli psychologa dziecięcego jest realizacja terapii psychologicznej dla dzieci i rodziców, interwencje terapeutyczne, konsultacje rodzicielskie, treningi umiejętności społecznych dla przedszkolaków (TUS) oraz sporządzanie dokumentacjii specjalistycznej. Jako psycholog dziecięcy, oferuję wsparcie w zakresie diagnozy, terapii oraz poradnictwa, pomagając młodym ludziom w radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi, społecznymi i rozwojowymi.

Anna Kołodziejczak
psycholog dziecięcy/ psycholog młodzieżowy
Jestem psychologiem dzieci i młodzieży. Ukończyłam studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie oraz studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego. Pracuję jako psycholog w szkołach oraz organizacjach wspierających edukację włączającą, gdzie pomagam dzieciom i młodzieży w radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi, społecznymi i edukacyjnymi. Pomagam dzieciom i nastolatkom, którzy zmagają się z lękiem, stresem, trudnościami w relacjach, problemami szkolnymi czy kryzysami emocjonalnymi. Mam również doświadczenie w pracy z dziećmi o różnych potrzebach, w tym z niepełnosprawnościami, takimi jak spektrum autyzmu, afazja, ADHD czy trudności sensoryczne. Wspieram ich w procesie adaptacji, rozwijaniu kompetencji społecznych oraz budowaniu poczucia własnej wartości. Prowadzę indywidualne i grupowe konsultacje, warsztaty oraz terapię dostosowaną do indywidualnych potrzeb każdego dziecka. Współpracuję również z rodzicami i nauczycielami, pomagając im lepiej zrozumieć specyfikę funkcjonowania dziecka oraz dostosować środowisko do jego potrzeb. W mojej pracy kieruję się empatią, uważnym słuchaniem i indywidualnym podejściem do każdego młodego człowieka. Stawiam na relację tworząc bezpieczną przestrzeń, w której dzieci i nastolatkowie mogą swobodnie wyrażać swoje emocje, przezwyciężać trudności i odkrywać swoje mocne strony.

Zuzanna Strycharz
psycholog dziecięcy/ psycholog młodzieżowy / Trener TUS
Jestem psychologiem pracującym z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. W pracy indywidualnej koncentruję się na tym, by uważnie słuchać dziecka, reagować na jego potrzeby i wspierać je w trudnościach, które samo potrafi nazwać. Zawsze patrzę też szerzej – na rodzinę i środowisko, które mają ogromny wpływ na rozwój i emocje dziecka.
Prowadzę również Trening Umiejętności Społecznych (TUS), wspierając dzieci w rozwijaniu kompetencji potrzebnych do funkcjonowania w grupie i budowania relacji z rówieśnikami. Aktualnie poszerzam swoje kwalifikacje o pracę z trudnymi emocjami, złością i agresją.
Doświadczenie zdobywałam nie tylko w krakowskich przedszkolach, ale także w poradniach psychologicznych i pracy gabinetowej z dziećmi i ich rodzinami. Wiem, że skuteczna pomoc dziecku to również współpraca i praca z rodzicami, dlatego ważną częścią mojej pracy jest także wspieranie dorosłych w rozumieniu i towarzyszeniu ich dzieciom.
Prywatnie uwielbiam podróże małe i duże 🙂

Kinga Rosa
psycholog – psychoterapeuta dzieci / młodzieży / dorosłych / Trener TUS
Jestem psychologiem, absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, w trakcie całościowego szkolenia z psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Ukończyłam także studia podyplomowe z diagnozy psychologicznej na Uniwersytecie SWPS oraz posiadam certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych (TUS).
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w szpitalach psychiatrycznych, placówkach szkolno-wychowawczych oraz w prywatnym gabinecie, pracując z osobami w różnym wieku i mierzącymi się z różnorodnymi trudnościami. Obecnie wspieram dzieci, młodzież i dorosłych w zakresie zaburzeń nastroju, zaburzeń lękowych, kryzysów życiowych, problemów w relacjach, niskiej samooceny czy wypalenia zawodowego. Prowadzę diagnozę oraz terapię indywidualną.
W pracy terapeutycznej ważne jest dla mnie stworzenie atmosfery bezpieczeństwa i zaufania, w której klient może otwarcie mówić o swoich doświadczeniach i wspólnie poszukiwać najlepszych rozwiązań. Regularnie korzystam z superwizji i stale rozwijam kompetencje, uczestnicząc w szkoleniach, kursach i konferencjach. Wierzę, że każdy człowiek posiada zasoby, które można uruchomić, by lepiej radzić sobie z trudnościami i poprawiać jakość swojego życia.















